« رقیه ی نازدانهسقای آب و ادب »

دخترک گریه کنان خیابان منتهی به مدرسه را طی میکرد و بالا و پایین میرفت.هفت ،هشت ساله میزد.کیف پر از کتاب و دفترش را به زور دنبال خودش میکشید. نگاهش مضطرب به اطراف میچرخید.کم کم داشت از ترس خودش را میباخت . پوست صورت پنبه ایی اش از شدت گریه زیاد گل انداخته بود و چانه مقنعه سفیدش روی صورت کودکانه و اشک بارش جابه جا شده بود. زن که پریشان حالی دخترک را دید به سمتش حرکت کرد و آرام دست اورا گرفت و پرسید:"وایسا ببینم !چی شده عزیزم !؟چرا داری گریه میکنی خاله؟!” دخترک که حالا گریه امانش نمیداد؛بریده،بریده و با لکنت زبان جواب داد:"خا خا خاله ! توتویِ خونمون، هی هی هیچکس نیست،هی هی هیچ کدوم از دوستامَم نی نی نیستن،آقای کَ کَ کریمی هم رفته؛به مامانی گُ گُ گفته بودم من از سِ سِ سرویس مدرسه می می می ترسم".


موضوعات: روزانه نوشت
   یکشنبه 2 مهر 1396
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: صهباء [عضو] 

سلام به روی ماهت خانم
همه جای پیامت عالیه:)))
من کلا یه مدت توی سامانه نبودم ‌نه اینکه نخوام به شما سربزنم،کلا نبودم.
توی همایش هم بالاخره یه سال بزرگتر شدم دیگه :))))))))))
از بازدیدت ممنونم.
شما چه پیام بذاری چه نذاری ،عزیزی.(بوس)

1396/07/05 @ 11:35
نظر از: یااباعبدالله الحسین (ع) [عضو] 
5 stars

سلام نازنین دوستم سلام فداتشم دورت بگردم
واییییییییی که چقدر از دیدنت توی همایش ذوق کردم اما احساس کردم پارسال حالت خیلی گرم تر و ذوقت بیشتر بود حتی برای دیدار دوستان مثلا شاید اگر سال قبل بود طور دیگه ای بود …..
صهباء من همیشه تو فیوریت هام وبلاگت رو دارم و هر روز میام مثل گذشته اما نظر نمیدم چون باهات قهرم چون مثل قبل دعوتم نمیکنی بهم پیام نمیزنی ……..
صهباء همچنان با نوشته هات و صدات و حرفات آرومِ آرومم
وای که چقدر ذوق زده شدم وقتی اومدی و به وبلاگم سر زدی خیلی خوشحال شدم بیش از حد و اندازه به اندازه بی کران ها دوستت دارم فداتشم .
هر جای پیام که بهتره نشرش ندی پاک کن و بقیش رو منتشر کن .

1396/07/04 @ 20:23


فرم در حال بارگذاری ...