گاهی با خودم فکر میکنم چقدر این جمله “این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است مراقب رفتار خود باشید “بیشتر بهش عمل میشه تا  آیه” ألَم یَعلَم بأنَّ اللهَ یَری“،"آیا نمی دانید که خداوند می بیند. “1     1-سوره علق،آیه14 بیشتر »

موضوعات: روزانه نوشت
   سه شنبه 30 خرداد 13962 نظر »
  اباذر به بیابان خشک ربذه تبعید شده بود وامام علی علیه السلام به همراه فرزندانش  اباذر رابدرقه و با او وداع میکردند. در این حال امام علیه السلام فرمودند: ” …وَ لَوْ ‏أَنّ‏ ‏السَّمواتِ‏ ‏و ‏الْأَرَضِينَ‏ كانَتا عَلى عَبْدٍ رَتْقاً ثُمَّ اتَّقَى… بیشتر »

موضوعات: روزانه نوشت
   چهارشنبه 24 خرداد 1396نظر دهید »
یاعلی… پیش از تو هیچ اقیانوسی را نمی شناختم که عمود بر زمین بایستد… پیش از تو هیچ خدایی را ندیده بودم که پای افزار  وصله دار به پا کند و مشکی کهنه بر دوش کشد و بردگان را برادر باشد آه ای خدای نیمه شب های کوفه ی تنگ… ای روشنِ خدا در… بیشتر »

موضوعات: روزانه نوشت
   سه شنبه 16 خرداد 13962 نظر »
همیشه دنبال یک تعریف ومصداق خوب برای تقوا میگشتم.به نظرم این تعریف فوق العاده است. توصیه میکنم برای یکبار هم که شده بخوانیدش. “فیلم خودتان را بگیرید وبگذارید جلوی خودتان، ببینید میخواهید این فیلم را جلوی همه پخش کنند؟ با فرزندم چطور برخورد کردم؟… بیشتر »

موضوعات: روزانه نوشت
   جمعه 12 خرداد 13965 نظر »
بعضی کارها هست که هرچقدر هم در انجام اون کار مهارت داشته باشی. بعد از مدتی که سراغش نری و اون رو انجام ندی احساس میکنی تری و فرزیِ قبل رو در انجام اون کار نداری.احساس میکنی دستهات در انجام اون کار، هرز رفته .برای مثال کسی که هنر خیاطی داشته ومدتی این… بیشتر »

موضوعات: روزانه نوشت
   چهارشنبه 10 خرداد 13964 نظر »
رمضان لحظه ایست که باید آن را زیست؛ بدونِ گذشته ، بدونِ آینده رمضان را باید فقط زندگی کرد و همراه با موسیقی دلپذیر نیایش وارد فضای تسبیح شد .فضای شکرگزاری برای زنده بودن و تنفس در ماه میهمانی خدا و روزه داری برای عزیز شدن. رمضان را باید زیست برای لحظه… بیشتر »

موضوعات: روزانه نوشت
   شنبه 6 خرداد 13968 نظر »
امروز یه پیامی  درباره انسان به دستم رسید به نظرم خیلی جالب امد .امیدوارم مفید واقع بشه. انسان یک فلز یا یک سنگ گران قیمت نیست که اورا به دست صنعتگر ماهر بدهیم وهمه آرایش و پیرایش اورا از صنعتگر بخواهیم.انسان یک گیاه نیست که اورا به دست باغبان بسپاریم و… بیشتر »

موضوعات: روزانه نوشت
   چهارشنبه 3 خرداد 13962 نظر »
“کاش که آهی و کاش ترکه اشکی این کلمات را لایق کنند برای نوحه سرای حضرت ارباب علیه السلام که این قلم و هیچ دیگر،جز به اذن و نگاه او نه تاب اندوهش دارند ونه مقام مصیت خوانی اش.” نویسنده،کتاب را با این جملات آغاز و از همان ابتدا پیوندی میان دل… بیشتر »

موضوعات: روزانه نوشت
   دوشنبه 1 خرداد 1396نظر دهید »